2011. január 11., kedd

Diplomamunka/Graduation work









 

A fenti vázlatok a Nyíregyházi Főiskolán készített diplomamunkám első rajzai. A fő témám a "Műterem" volt. A technika szabad volt, így nem hagyhattam ki a lehetőséget, hogy ezt is valamilyen sokszorosított grafika formájában oldjam meg. Meggyőződésem, hogy egy igazi műterem alkotó nélkül/ alkotói folyamatra utaló jelek nélkül nem több raktárnál, amit meg nem akartam rajzolni. Ezért szerepel szinte minden vázlaton egy-egy figura is. A legtöbben mihelyst kiválasztották a témát, igyekeztek minél több rajzos vázlatot csinálni hozzá. Én inkább néhány felvételt is csináltam a könnyebbség kedvéért. Attól tartottam leharapják a fejem, mert mindössze kinyomtattam néhány felvételt, majd festékkel némi színt adtam nekik, de meglepően jól fogadták, sőt örültek neki... A további rajzokat, a koncepciót és végül az eredményt később mutatom. (A fotókhoz egy jóbarátom állt modellt. Egy üveglapot használ "vászonnak," így érdekesebbek a fotók.)

These sketches were made for my graduation work in the College of Nyíregyháza. My subject was "Atelier". The technique was free, so this was my chance to make it in my favourite way. I'm sure about that a true studio, atelier is nothing but a store without the person or the sign of work. Well, I didn't want to draw a store, that's the reason of the figures on these sketches. Most of us drew tons of pictures for sketches, but I decided to make a few photos, because it's easy. I thougt they kick me for this, because I just printed the photos and painted them a bit, but suprisingly they not just accepted it, but they were happy to see them...
I'll show you the other drawings, the concept and finish in another post.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése